Pogoji in določila

Trgovinski pogoji

I. Osnovne določbe

1. Te splošne pogoje (v nadaljnjem besedilu: pogoji) je izdala družba:

Natuvero s.r.o.

ID NO./COMPANY ID: 53874609

ŠTEVILKA DDV: 2121519488

ŠTEVILKA DDV: SK2121519488

sedež: Chorvátska 4105/10 

vpisana v poslovni register Mestnega sodišča Bratislava III, oddelek: Sro, vložek št. 153697/B

Kontaktni podatki: 

e-pošta: shop@kinikid.si

www.kinikid.si

(v nadaljnjem besedilu: prodajalec)

2. Ti pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti prodajalca in fizične osebe, ki sklene kupoprodajno pogodbo zunaj svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik ali v okviru svoje poslovne dejavnosti (v nadaljevanju: "kupec") prek spletnega vmesnika, ki se nahaja na spletni strani, dostopni na naslovu www.kinikid.si (v nadaljevanju: "spletna trgovina").

3. Določbe splošnih pogojev so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Morebitna odstopajoča določila v kupoprodajni pogodbi prevladajo nad določbami teh splošnih pogojev.

4. Ti splošni pogoji in kupoprodajna pogodba so sklenjeni v slovenskem jeziku, vendar se v primeru nejasnosti kot osnovni dokument šteje izvirna slovenska različica teh splošnih pogojev.

II. Informacije o blagu in cenah

1. Informacije o blagu, vključno s ceno posameznega blaga in njegovimi glavnimi značilnostmi, so za posamezno blago navedene v katalogu spletne trgovine. Cene blaga vključujejo davek na dodano vrednost, vse povezane stroške in stroške vračila blaga, če ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti. Cene blaga ostanejo veljavne v času, ko so prikazane v spletni trgovini. Ta določba ne izključuje pogajanj o prodajni pogodbi pod individualno dogovorjenimi pogoji.

2. Vse predstavitve blaga, ki so objavljene v katalogu spletne trgovine, so informativne narave in prodajalec glede tega blaga ni dolžan skleniti prodajne pogodbe.

3. Spletna trgovina objavlja informacije o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga. Informacije o stroških, povezanih z embaliranjem in dostavo blaga, ki so navedene v spletni trgovini, veljajo samo v primerih, ko se blago dostavlja na ozemlju Slovaške republike.

4. Morebitnih popustov na nakupno ceno blaga ni mogoče medsebojno kombinirati, razen če se prodajalec in kupec ne dogovorita drugače.

III. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe

1. Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi sredstev komuniciranja na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), nosi kupec. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne tarife.

2. Kupec naroča blago na naslednje načine:

  • svojim uporabniškim računom, če se je predhodno registriral v spletni trgovini,
  • z izpolnitvijo obrazca za naročilo brez registracije.

3. Pri oddaji naročila kupec izbere blago, število kosov, način plačila in dostave.

4. Pred pošiljanjem naročila lahko kupec preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel v naročilo. Kupec pošlje naročilo prodajalcu tako, da klikne na gumb "Naročilo". Prodajalec šteje, da so podatki, navedeni v naročilu, pravilni. Veljavnost naročila je pogojena z izpolnitvijo vseh obveznih podatkov v naročilnici in potrditvijo kupca, da je prebral te pogoje.

5. Prodajalec bo kupcu takoj po prejemu naročila poslal potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob oddaji naročila. Ta potrditev je samodejna in se ne šteje za sklenitev pogodbe. Potrditvi so priloženi veljavni prodajalčevi pogoji poslovanja. Kupoprodajna pogodba je sklenjena šele, ko prodajalec prejme naročilo. Obvestilo o prejemu naročila se pošlje na kupčev elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Ta potrditev se šteje za sklenitev pogodbe. Potrditvi so priloženi veljavni prodajalčevi splošni pogoji poslovanja. Kupoprodajna pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila, ki jo prodajalec pošlje na kupčev elektronski naslov.

6. V primeru, da prodajalec ne more izpolniti katere od zahtev, navedenih v naročilu, pošlje kupcu spremenjeno ponudbo na kupčev elektronski naslov. Spremenjena ponudba se šteje za nov osnutek kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa je v tem primeru sklenjena s kupčevo potrditvijo sprejema te ponudbe, ki jo kupec pošlje prodajalcu na njegov elektronski naslov, določen v teh splošnih pogojih.

7. Vsa naročila, ki jih sprejme prodajalec, so zavezujoča. Kupec lahko prekliče naročilo, dokler ne prejme obvestila o sprejemu naročila s strani prodajalca. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da pokliče prodajalčevo telefonsko številko ali pošlje elektronsko sporočilo na prodajalčev elektronski naslov, ki sta navedena v teh splošnih pogojih.

8. V primeru prodajalčeve očitne tehnične napake pri ceni blaga v spletni trgovini ali med postopkom naročanja prodajalec kupcu ni dolžan dobaviti blaga po takšni povsem očitno napačni ceni, tudi če je bilo kupcu poslano samodejno potrdilo o prejemu naročila v skladu s temi splošnimi pogoji. Prodajalec bo kupca o napaki nemudoma obvestil in mu na njegov elektronski naslov poslal spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov osnutek kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa je v tem primeru sklenjena s potrditvijo prejema s strani kupca na prodajalčev elektronski naslov.

IV. Račun kupca

1. Na podlagi kupčeve registracije, opravljene v spletni trgovini, lahko kupec dostopa do svojega kupčevega računa. Kupec lahko s svojega uporabniškega računa oddaja naročila za blago. Kupec lahko blago naroči tudi brez registracije.

2. Ob registraciji uporabniškega računa in pri naročanju blaga mora kupec navesti pravilne in resnične podatke. Kupec je dolžan posodobiti podatke, ki jih je navedel v uporabniškem računu, kadar koli se ti spremenijo. Podatki, ki jih kupec navede v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, se pri prodajalcu štejejo za pravilne.

3. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost glede podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa. Prodajalec ni odgovoren za morebitno zlorabo uporabniškega računa s strani tretjih oseb.

4. Kupec ni upravičen dovoliti tretjim osebam, da uporabljajo njegov uporabniški račun.

5. Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, zlasti če kupec dlje časa ne uporablja uporabniškega računa ali če kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe in teh splošnih pogojev.

6. Kupec se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, zlasti zaradi potrebnega vzdrževanja prodajalčeve strojne in programske opreme ali potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme tretjih oseb.

V. Plačilni pogoji in dobava blaga

1. Kupec lahko ceno blaga in vse stroške, povezane z dobavo blaga po kupoprodajni pogodbi, plača na naslednje načine:

  • brezgotovinsko s kreditno kartico,
  • z gotovino po povzetju ob prevzemu blaga,
  • brezgotovinskim nakazilom na prodajalčev bančni račun

2. Kupec je dolžan prodajalcu skupaj z nakupno ceno plačati tudi stroške, povezane s pakiranjem in dostavo blaga, v pogodbenem znesku. Če v nadaljevanju ni izrecno navedeno drugače, nakupna cena vključuje tudi stroške dostave blaga.

3. V primeru plačila v gotovini je kupnina plačljiva ob prevzemu blaga. V primeru negotovinskega plačila je kupnina plačljiva v 7 dneh po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.

4. V primeru plačila prek plačilnega portala mora kupec upoštevati navodila ustreznega ponudnika elektronskih plačil.

4.

5. V primeru negotovinskega plačila je kupčeva obveznost plačila kupnine izpolnjena, ko je ustrezni znesek nakazan na prodajalčev bančni račun.

6. Prodajalec od kupca ne sme zahtevati vnaprejšnjega plačila ali drugega podobnega plačila. Plačilo kupnine pred odpremo blaga ne pomeni pologa.

7. Plačilo kupnine pred odpremo blaga ne pomeni pologa.

7. Prodajalec je v skladu z Zakonom o evidentiranju dohodkov dolžan kupcu izdati blagajniški prejemek. Hkrati je dolžan prejeto prodajo registrirati pri davčnem upravitelju prek spleta, v primeru tehnične napake pa najpozneje v 48 urah.

8. Blago se dostavi kupcu:

  • na naslov, ki ga je kupec navedel v naročilu
  • s pomočjo odpremnega centra na naslov odpremnega centra, ki ga določi kupec,
  • s pomočjo odpremnega centra na naslov odpremnega centra, ki ga določi kupec,
  • z osebnim prevzemom v prostorih prodajalca.

9. Izbira načina dostave se opravi med postopkom naročanja.

10. Stroški dostave blaga glede na način pošiljanja in prevzema blaga so navedeni v kupčevem naročilu in prodajalčevi potrditvi naročila. V primeru, da je način dostave urejen na posebno zahtevo kupca, kupec nosi tveganje in vse dodatne stroške, povezane s tem načinom dostave.

11. Če je prodajalec po kupoprodajni pogodbi dolžan dostaviti blago v kraj, ki ga je kupec navedel v naročilu, je kupec dolžan prevzeti blago ob dobavi. Če je zaradi razlogov na strani kupca treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je določen v naročilu, je kupec dolžan plačati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga, ali stroške, povezane z drugačnim načinom dostave.

12. Kupec mora ob prevzemu blaga od prevoznika preveriti celovitost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli napak o tem nemudoma obvestiti prevoznika. V primeru kakršnih koli poškodb embalaže, ki kažejo na nedovoljen poseg, kupec ne sme sprejeti pošiljke od prevoznika.

13. Prodajalec kupcu izda davčni dokument - račun. Davčni dokument se pošlje na kupčev elektronski naslov.

14. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu s plačilom celotne kupnine za blago, vključno s stroški dostave, vendar ne pred prevzemom blaga. Odgovornost za naključno izgubo, poškodbo ali uničenje blaga preide na kupca v trenutku prevzema blaga ali v trenutku, ko je bil kupec dolžan prevzeti blago, vendar tega ni storil, s čimer je kršil prodajno pogodbo.

Kupec ni odgovoren za izgubo, poškodbo ali uničenje blaga.

VI. Odstop od pogodbe

1. Kupec, ki je kupoprodajno pogodbo sklenil zunaj svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik, ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga.

2. Rok za odstop od pogodbe je 14 dni

2.

  • od datuma prejema blaga,
  • poudaril, da je kupec lahko odstopil od pogodbe.
  • od datuma prejema zadnje dobave blaga, če je predmet pogodbe več vrst blaga ali dobava več delov
  • .
  • od datuma prejema prve dobave blaga, če je predmet pogodbe redno ponavljajoča se dobava blaga.

3. Kupec med drugim ne more odstopiti od prodajne pogodbe:

  • na dobavo blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, ki niso odvisna od volje prodajalca in ki se lahko pojavijo v odstopnem roku,
  • o dobavi blaga, ki je bilo prilagojeno glede na kupčeve želje, blaga, izdelanega po meri, ali blaga, ki je posebej namenjeno enemu kupcu,
  • dobava hitro pokvarljivega blaga in blaga, ki je zaradi svoje narave po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,
  • v drugih primerih iz člena 7(6) zakona št. 102/2014 Sb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov prodajalca, kakor je bila spremenjena.

4. Da bi kupec upošteval odstopni rok, mora izjavo o odstopu od pogodbe poslati v odstopnem roku.

5. Za odstop od prodajne pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zagotovi prodajalec. Kupec mora odstop od kupoprodajne pogodbe poslati na prodajalčev elektronski naslov ali naslov za dostavo, ki je naveden v teh splošnih pogojih. Prodajalec kupcu nemudoma potrdi prejem obrazca.

6. Kupec, ki je odstopil od kupoprodajne pogodbe, je dolžan prodajalcu vrniti blago v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu, tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti.

7. Če kupec odstopi od pogodbe, prodajalec kupcu takoj, najpozneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe, vrne vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je prejel od kupca na enak način. Prodajalec bo kupcu povrnil škodo na kakršen koli drug način le, če se kupec s tem strinja in če prodajalcu zaradi tega ne bodo nastali dodatni stroški.

8. Če je kupec izbral način dostave, ki ni najcenejši način dostave, ki ga je ponudil prodajalec, bo prodajalec kupcu povrnil stroške dostave blaga v znesku, ki je enak najcenejšemu ponujenemu načinu dostave.

9. Če kupec odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih denarnih sredstev, preden kupec izroči blago prodajalcu ali dokaže, da je bilo blago poslano prodajalcu.

10. Blago mora kupec prodajalcu vrniti nepoškodovano, neobrabljeno in neomadeževano ter, če je mogoče, v originalni embalaži. Prodajalec je upravičen enostransko pobotati morebitni odškodninski zahtevek za škodo na blagu s kupčevim zahtevkom za vračilo kupnine.

Prodajalec je upravičen enostransko pobotati morebitni odškodninski zahtevek za škodo na blagu s kupčevim zahtevkom za vračilo kupnine.

11. Prodajalec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodaje zalog, nerazpoložljivosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga prenehal s proizvodnjo ali uvozom blaga. Prodajalec bo o tem nemudoma obvestil kupca prek elektronskega naslova, navedenega v naročilu, in mu v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na enak način oziroma na način, ki ga določi kupec, vrnil vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, prejeta od kupca na podlagi pogodbe.

Prodajalec bo kupca o odstopu od pogodbe obvestil prek elektronskega naslova, navedenega v naročilu.

VII. Pravice, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve

1. Prodajalec odgovarja kupcu, da je blago ob prevzemu brez napak. Prodajalec je kupcu zlasti odgovoren, da je bilo v trenutku, ko je kupec prevzel blago:

  • ima blago lastnosti, o katerih sta se stranki dogovorili, če pa dogovora ni, ima lastnosti, ki jih je opisal prodajalec ali proizvajalec ali ki jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi oglaševanja prodajalca,
  • je blago primerno za namen, za katerega prodajalec navaja, da ga je treba uporabiti, ali za katerega se blago te vrste običajno uporablja,
  • blago ustreza kakovosti ali izdelavi dogovorjenega vzorca ali primerka, če je bila kakovost ali izdelava določena glede na dogovorjeni vzorec ali primerek,
  • je blago v ustrezni količini ali teži in
  • je blago v skladu z zahtevami zakonodaje.

2. Če se napaka pokaže v šestih mesecih po tem, ko je kupec prejel blago, se šteje, da je imelo blago napako ob prejemu. Kupec je upravičen do uveljavljanja pravic iz napake, ki se pojavi na potrošniškem blagu v štiriindvajsetih mesecih od prejema. Ta določba se ne uporablja za blago, prodano po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo, ki je posledica običajne uporabe blaga, za rabljeno blago zaradi napake, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prevzemu s strani kupca, ali če to izhaja iz narave blaga.

Kupec ni odgovoren za napake blaga.

3. V primeru napake lahko kupec pri prodajalcu vloži reklamacijo in zahteva:

če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti:

  • brezplačno odstranitev napake na blagu,
  • zamenjavo blaga za novo blago,

če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti:

  • razumen popust na nakupno ceno,
  • odstop od pogodbe.

4. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe,

  • če ima blago napako, ki je ni mogoče odpraviti in zaradi katere blaga ni mogoče pravilno uporabljati kot stvari brez napake,
  • če blaga ni mogoče pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake ali napak po popravilu,
  • če blaga ne more pravilno uporabljati zaradi večjega števila napak na blagu.

5. Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo na sedežu ali poslovnem mestu. Potrošnik lahko reklamacijo vloži tudi pri osebi, ki jo določi prodajalec. Če reklamacijo potrošnika obravnava oseba, ki jo določi prodajalec, lahko ta reklamacijo obravnava le tako, da izroči popravljeno blago, sicer se reklamacija posreduje v obravnavo prodajalcu. Prodajalec je dolžan kupcu izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je kupec uveljavil pravico, kakšna je vsebina reklamacije in kakšen način obravnave reklamacije kupec zahteva, ter potrdilo o datumu in načinu obravnave reklamacije, vključno s potrdilom o popravilu in trajanju popravila, ali pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije.

6. Če potrošnik vloži reklamacijo, mora prodajalec ali zaposleni ali imenovana oseba, ki jo pooblasti prodajalec, potrošnika obvestiti o njegovih pravicah, ki izhajajo iz pomanjkljive izvedbe. Na podlagi odločitve potrošnika o tem, katero od pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve obveznosti uveljavlja, mora prodajalec oziroma od njega pooblaščeni delavec ali imenovana oseba določiti način obravnave reklamacije takoj, v zahtevnih primerih najpozneje v treh delovnih dneh od dneva uveljavljanja reklamacije, v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, pa najpozneje v 30 dneh od dneva uveljavljanja reklamacije. Ko je določen način obravnave reklamacije, je treba reklamacijo, vključno z odpravo napake, obravnavati takoj, čeprav se lahko v utemeljenih primerih reklamacija obravnava pozneje. Vendar obravnava reklamacije, vključno z odpravo napake, ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma reklamacije. Iztek tega roka se šteje za bistveno kršitev pogodbe, kupec pa ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe ali pravico do zamenjave blaga za novo blago. Za trenutek uveljavljanja reklamacije se šteje trenutek, ko kupec izrazi namero (uveljavlja pravico do pomanjkljive izpolnitve) pri prodajalcu.

7. Prodajalec mora kupca pisno obvestiti o izidu reklamacije najpozneje v 30 dneh od dneva reklamacije.

Prodajalec mora kupca pisno obvestiti o izidu reklamacije najpozneje v 30 dneh od dneva reklamacije.

8. Kupec ni upravičen do pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve, če je pred prevzemom stvari vedel, da ima stvar napako, ali če je kupec povzročil napako.

9. V primeru upravičenega zahtevka je kupec upravičen do povračila stroškov, ki so razumno nastali v zvezi z zahtevkom. Kupec lahko to pravico uveljavlja pri prodajalcu v enem mesecu po izteku garancijskega roka.

10. Kupec ima možnost izbire načina reklamacije in njene obravnave, če je na voljo več možnosti.

10.

11. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi s pravicami iz naslova napak v izvedbi urejajo členi 499 do 510, 596 do 600 in 619 do 627 zakona št. 40/1964 Z. z. civilnega zakonika s spremembami in zakon št. 250/2007 Z. z. o varstvu potrošnikov s spremembami.

11.

12. Druge pravice in obveznosti strank v zvezi s prodajalčevo odgovornostjo za napake ureja prodajalčev reklamacijski postopek.

VIII. Dostava

1. Pogodbenici si lahko vso pisno korespondenco vročata po elektronski pošti.

2. Kupec bo prodajalcu korespondenco dostavljal na elektronski naslov, ki je naveden v teh splošnih pogojih. Prodajalec kupcu korespondenco dostavi na elektronski naslov, naveden v kupčevem uporabniškem računu ali naročilu.

3. Prodajalec kupcu korespondenco dostavi na elektronski naslov, naveden v kupčevem uporabniškem računu ali naročilu.

IX. Končne določbe

1. Za vse dogovore med prodajalcem in kupcem velja zakonodaja Slovaške republike. Če razmerje, vzpostavljeno s kupoprodajno pogodbo, vsebuje mednarodni element, se stranki strinjata, da za to razmerje velja pravo Slovaške republike. To ne posega v pravice potrošnika v skladu s splošno zavezujočo zakonodajo.

2. Prodajalca v razmerju do kupca ne zavezujejo nobeni kodeksi ravnanja v smislu zakona št. 250/2007 Zb. o varstvu potrošnikov, s spremembami.

3. Potrošnik ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za povrnitev škode, če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Potrošnik ima pravico vložiti predlog za alternativno (izvensodno) reševanje sporov pri organu za alternativno reševanje sporov, če je prodajalec na zahtevo iz prejšnjega stavka odgovoril negativno ali nanjo ni odgovoril v 30 dneh od dneva odpreme. To ne posega v možnost potrošnika, da se obrne na sodišče.

4. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz kupoprodajne pogodbe je pristojna slovaška trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Prievozská 32, 827 99 Bratislava, matična številka: 17 331 927, ki jo je mogoče v navedeni namen kontaktirati na naslovu slovaške trgovinske inšpekcije, Centralni inšpektorat, Oddelek za mednarodne odnose in alternativno reševanje sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, ali elektronsko na naslovu ars@soi.sk ali adr.@soi.sk. Internetni naslov: https://www.soi.sk/. Za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem iz kupoprodajne pogodbe se lahko uporabi spletna platforma za reševanje sporov, ki se nahaja na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr.

5. Evropski potrošniški center Slovaška, ki se nahaja na naslovu Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, spletni naslov: http://esc-sr.sk/, je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov)

.

6. Prodajalec je upravičen prodajati blago na podlagi obrtnega dovoljenja. Trgovinski nadzor v okviru svojih pristojnosti izvaja pristojni okrožni urad, oddelek za trgovinsko poslovanje. Slovaška trgovinska inšpekcija izvaja nadzor nad spoštovanjem zakona št. 250/2007 Z. z. v opredeljenem obsegu, med drugim. o varstvu potrošnikov, z vsemi spremembami.

7. Vse pravice do prodajalčeve spletne strani, zlasti avtorske pravice na vsebini, vključno s postavitvijo strani, fotografijami, filmi, grafikami, blagovnimi znamkami, logotipi ter drugimi vsebinami in elementi, pripadajo prodajalcu. Brez dovoljenja prodajalca je prepovedano kopirati, spreminjati ali kako drugače uporabljati spletno stran ali kateri koli njen del.

8. Prodajalec ni odgovoren za napake, ki so posledica posegov tretjih oseb v spletno trgovino ali njene uporabe v nasprotju s predvidenim namenom. 9. Kupec pri uporabi spletne trgovine ne sme uporabljati nobenih postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na njeno delovanje, in ne sme izvajati nobenih dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogočile poseganje v programsko opremo ali druge sestavne dele, ki sestavljajo spletno trgovino, ali njihovo nepooblaščeno uporabo ter uporabo spletne trgovine ali njenih delov ali programske opreme na način, ki bi bil v nasprotju z njenim namenom ali predvideno uporabo.

9. Prodajalec kupoprodajno pogodbo, vključno s splošnimi pogoji, arhivira v elektronski obliki in ni javno dostopna.

10. Prodajalec lahko besedilo splošnih pogojev spremeni ali dopolni. Ta določba ne posega v pravice in obveznosti, ki so nastale v času veljavnosti prejšnje različice splošnih pogojev.

11. Vzorec obrazca za odstop od pogodbe je priložen splošnim pogojem.

12. "Vaše zadovoljstvo z nakupom ugotavljamo z vprašalniki po elektronski pošti v okviru programa Preverjene stranke, v katerega je vključena naša e-trgovina. Te vam pošljemo vsakič, ko opravite nakup pri nas, razen če vam v skladu z 62. členom Zakona o nakupu blaga nismo mogli posredovati informacij, ki jih potrebujete. 351/2011 Z. z. o elektronskih komunikacijah, s spremembami, ne zavrnete pošiljanja elektronskih sporočil za namene neposrednega trženja. Obdelava osebnih podatkov za namen pošiljanja vprašalnikov v okviru programa Preverjene stranke se izvaja na podlagi našega zakonitega interesa, ki obsega ugotavljanje vašega zadovoljstva z nakupom pri nas. Za pošiljanje vprašalnikov, ocenjevanje vaših povratnih informacij in analizo našega položaja na trgu uporabljamo obdelovalca, ki je upravljavec portala Heureka.sk, kateremu lahko v te namene posredujemo podatke o kupljenem blagu in vaš elektronski naslov. Pri pošiljanju vprašalnikov po elektronski pošti vaših osebnih podatkov ne posredujemo nobeni tretji osebi za njene lastne namene. Pošiljanju e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Preverjene stranke lahko kadar koli ugovarjate tako, da zavrnete nadaljnje vprašalnike z uporabo povezave v e-poštnem sporočilu z vprašalnikom. Če ugovarjate, vam vprašalnika ne bomo več pošiljali."

13. "Ne strinjam se s prejemanjem vprašalnika o zadovoljstvu v okviru programa Preverjene stranke, ki vam bo pomagal izboljšati vaše storitve."

Ti pogoji začnejo veljati 1. julija 2023