Vračilo blaga in reklamacije

PRITOŽBE IN PRITOŽBE

Vračila in pritožbe

Nima vam všeč? Se ne prilega? Ni pomembno. Vrnite ga brez navedbe razloga (vendar nam bo vsak razlog pomagal pri izboljšavah v prihodnosti). Na voljo imate celih 14 dni, da si premislite.

Vračilo od 1. do 14. dne od nakupa

Vrnjeni kosi morajo biti neuporabljeni, v originalnem stanju, z vsemi oznakami in originalno embalažo, da osrečimo še koga. Denar bo na vaš račun prispel v 14 delovnih dneh po tem, ko paket prispe v naše skladišče. Vračilo lahko pospešimo in ga kot dobropis nakažemo neposredno na vaš račun zvestobe, takoj ko pošiljko prejmemo v naše skladišče. S tem boste pospešili celoten postopek, vi pa boste lahko izbrali drugo vrsto izdelkov in takoj oddali novo naročilo.

Na žalost kopalk zaradi higienskih razlogov ne moremo sprejeti nazaj.

Vračilo po pošti ali kurirski službi

Paket lahko pošljete neposredno v naše skladišče (na lastne stroške).

Na paket napišite naslednji naslov:

Natuvero s.r.o.
Mošovce 459
916 26 Považany

Želite ga spremeniti?

Na žalost tega ne moremo storiti. Lahko pa oddate novo naročilo in nam vrnete neželene kose, mi pa vam bomo denar vrnili na vaš račun ali kot dobropis.

Želite ga zahtevati?

Jejda, je kaj narobe? Žal nam je, vendar je vse mogoče popraviti. Reklamirane kose skupaj s kopijo davčnega potrdila in obrazcem za reklamacijo pošljite s priporočeno pošto na naš naslov.

Reklamo bomo obdelali v 30 dneh in vas po elektronski pošti obvestili o načinu obdelave. Prosimo, da nam blago pošljete čisto in oprano, sicer reklamacija ne bo obravnavana.

Katera koli nejasnost? Pošljite nam e-pošto na naslov shop@kinikid.sk in skupaj jih bomo rešili.

Offline obrazec za pritožbo